ciput - ciput mengusha

09 June 2011

Nak Give Up Segmen Ben Ashaari DAN Ringankan Blog Aku .


sorrylah kepada yang dah exchange link dengan aku tuh .
aku dah bosan~ nak letak kat blog aku .
Maap banyak2 .
Aku nie jenis yang lewa sket ( muahaha , cover )
Mule2 je semangat , sebab nak orang berkunjung ke blog
aku yang tak seberape nie .
heh .


so , selamat tinggal la tabs yang dah jadi sepah .
takkan aku letak lagi kau kat blog aku mengenangkan
kau dah tolong memberatkan blog aku ( takkan aku nak wat dek jer ).
aku taknak la blog nie berat cam blog Biaqpila .



Blog si die nie berat giler .
nak tengok pon kene tunggu .
banyak sangat bende tak penting .

Kepada Biaqpila , jangan terasa .
komen saya memang berasas , kerana blog anda penuh dengan
iklan dan tabs yang tak perlu .
sampai saye pon tak sanggup nk bukak lame2 .

jangankan saye , orang lain mungkin akan cakap bende yang
same . jangan la hentam saye pulak .

( saje je tulis , mane tawu dia ada menyinggah ke blog aku nieh )


okeyh chaw .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...