ciput - ciput mengusha

10 June 2011

Lu Nak Bangga Lagi Ke ? . . . . . .

1)


''Jangan Berbangga dengan CalvinKlien & Armani Exchange anda kerana .... Pakaian Terakhir anda adalah Kain Kafan & perfume anda adalah kapur barus ...






2)



'' Jangan Berbangga dengan BMW & Caldina GTfour anda kerana …. Kenderaan terakhir anda adalah Keranda yang akan diusung …





3)



'' Jangan Berbangga ........ dengan Banglo dan Condo anda kerana ..................…. Tempat ..... rehat anda yang terakhir adalah Kubur ..





4)



'' Jangan Berbangga dengan Kehenseman atau Kecantikan anda kerana ….. Akhirnya Hanya menjadi santapan si Cacing dan Serangga ..






ADDITION


Korang tawu tak gambar ape nie ?
ye aku tawu cacing .
tapi nampak familiar kan ?



SERIUS Aku tengok geli GILER .
asalnye nak besarkan gambar nieh , tapi bile dah besarkan ,
uurrgghh , tak sanggup aku .

Ni Lah Dia CACING PITA
nak ganas
panggil je
CACING BABI
senang .

Nak tawu ? kita digalakkan makan ubat cacing 6 BULAN sekali .

untuk ape ?
Untuk membunuh cacing dalam usus tu .
sebab ape ?
sebab cacing senang masuk dalam badan kita melalui makanan .
makanan ape ?
Of coz makanan kotor .
Tapi aku tak kata korang makan makanan kotor okay .


meh sini aku kasi PETUA

korang mesti kadang2 makan sayur yang berdaun kan ?
macam sayur sawi gitu tapi banyak2 jenis .


nak tengok ade cacing halus ke tidak ,
rendam sayur tu dalam sebesen air garam .
dan korang akan nampak cacing-cacing halus KELUAR darpada sayur tu .
Nie mak aku yang kasi tahu .


DEMI ALLLAH , aku tak tipu .
Tak percaya , buat sendiri .
baru tawu bape billion cacing dah masuk dalam usus tu .


okeyh wa chaw dulu .

Jgn lupe LIKE FANPAGE aku tu taw .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...